pondelok 24. novembra 2014

TVD: 06x09 - I Alone - Synopsis, Promo


Dohoda s diablom - Damon sa ocitá v horúcich vodách, potom, čo vykoná plán, ktorý si vyžaduje Alaricovu neochotnú účasť. Keď Elena zdieľa niektoré nádejné správy s Jeremym o Bonnie, je zaskočená jeho reakciou. Liv pomáha Damonovi a Elene v pláne dostať Bonnie späť, ale keď veci naberú nečakaný obrat, zanechá na nich obtiažnu voľbu. Inde berie Matt veci do svojich rúk, keď Enzo vykoná niečo, čo prekročí hranice a Kaiova existencia je aj naďalej nebezpečnou hrozbou.

          

Promo+preklad:


ŠTVRTOK, 4. DECEMBRA
Elena: Ide o Bonnie. Damon robí všetko preto, aby ju priviedol späť.
Damon: Je dôvod, prečo som to tu zvládol živý.
THE VAMPIRE DIARIES SA VRACAJÚ
Damon: Poďme si po ňu.
S NOVOU EPIZÓDOU
Bonnie: Nemôžem uveriť, že počujem tvoj hlas.
Elena: Vraciaš sa domov.
Stefan: S bratom sme dnes upratali dve telá.
Enzo: Som Brit.
Elena: Je mi ľúto, že som si nechala odstrániť spomienky. Ale to je iba polovica mojej mysle.
Damon: Tak mi ukáž tú druhú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára