piatok 31. októbra 2014

TVD: 06x06 - The More You Ignore Me, The Closer I Get - Synopsis, Promo

Nočné zachraňovanie -
Keď Alaric zisti že na Jo nefunguje ovplyvňovanie požiada Elenu , aby niečo zistila o jej minulosti . Keď sa Caroline dozvie že Enza zajal Tripp , spojí sa s Mattom a Stefanom , aby ho zachránil ešte pred tým než Tripp odhalí ich skutočne identity . Sarah , ktorá je vyzbrojená novými informáciami o svojej minulosti , sa vláme do Trippovej kancelárie a je donútená vysporiadať sa s následkami svojich činov a Jeremy klesne na úplné dno a vybuchne deštruktívnym spôsobom . Damon je odhodlaný vziať veci do vlastných rúk , keď obdrží znepokujúce správy .

           

Promo+Preklad:

 
Damon: Som späť!
Elena: Je späť?
Tripp: Povedz mi, kde sú tvoji upírski kamoši, lebo inak sa vyberieme na výlet do Mystic Falls.
Alaric: Ako sa máš?
Damon: Môj najlepší priateľ ovplyvnil moju krásnu a roztomilú priateľku, aby zabudla na to, že ma niekedy milovala. Mám sa skvele, Rick.
Alaric: Ako budeme vedieť, kto je jeho ďalší cieľ?
Damon: Enzo? Nevrátil som sa kvôli tomuto.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára